zondag 13 juni 2010

Efteling








Met mijn stageplek gingen we ook naar Eftelinf het was echt gezellig.
we gingen s'morgens 9 uur uit huis onderweg in het auto gingen we vet zingen enzovoorts. Toen kwamen we aan in efteling eerste waar we in gingen was bobbaan het ik ging daar in met necla is zo mevrouw die ook af en toe bij leman werkt. Daarna gingen we richting Python dat is een achtbaan die 2 keer overde kop gaat ik ging alleen er in vond het echt niet eng. Toen later gingen we in vliegende hollander die vond ik wel eng maar toch was het leuk later gingen we in fata morgana dat was gewoon echt mooi het leek net of ik in een andere wereld zat. Droomvlucht was ook echt zo leuk en als laats gingen we in halve mean dat is een schip die heen en weer gaat. Toen daarna gingen ergens patat eten en later gingen we weer terug naar huis met auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten